Skip to content
Zoeken naar:
Home
Home
Over ESERO
Nieuws
Agenda
Lesmateriaal
STEM Projecten
Mission X
CanSat
Climate Detectives
Astro Pi
Moon Camp
ASGARD @SpacePole
Girls leading in Science
Lerarenvormingen
Overzicht vormingen
ESERO Belgium FL Gratis vorming aanvragen: hoe?
Een vorming evalueren
Workshops & events
Contact
Nederlands
Français
Nederlands
Deutsch
Home
Home
Over ESERO
Nieuws
Agenda
Lesmateriaal
STEM Projecten
Mission X
CanSat
Climate Detectives
Astro Pi
Moon Camp
ASGARD @SpacePole
Girls leading in Science
Lerarenvormingen
Overzicht vormingen
ESERO Belgium FL Gratis vorming aanvragen: hoe?
Een vorming evalueren
Workshops & events
Contact
Nederlands
Français
Nederlands
Deutsch
Evaluatie Eerste mini-satelliet April-mei 2022 (Antwerpen, Gent)
Pieter Mestdagh
2022-05-16T15:30:51+02:00
Evaluatie ESERO vorming Eerste mini-satelliet (Gent-Antwerpen, april-mei 2022)
Je kan de evaluatie anoniem invullen als je dat liever doet door niets in te vullen bij 'naam'.
Je voornaam
Je familienaam
Naam en gemeente van je school
Aan welke leeftijden/groepen geef je les
Geef een score voor algemene tevredenheid over het volgen van deze vorming(1 tot 10)
Kan je kort uitleggen wat je goed of niet goed vond aan deze vorming? Wat zou je veranderen?
Geef een score over hoe nuttig het aangeboden ESERO materiaal is voor uw opdracht als leraar.
Wil je nog iets schrijven om je score hierboven te verduidelijken?
Welke momenten vind je geschikt om nascholing te volgen (meerdere antwoorden mogelijk)?
Woensdagnamiddag
Een schooldag (tijdens schooluren)
Zaterdagnamiddag
Op een avond in de week
In een schoolvakantie
Wil je nog iets verduidelijken of detailleren over je keuze hierboven?
Heb je suggesties over wat we kunnen veranderen aan deze vorming om het beter te maken?
Heb je nog andere opmerkingen over deze vorming (inhoudelijk, logistiek, plaats en tijdstip, ...)?
verzenden
Bedankt om even tijd te nemen voor de evaluatie!
×
Sorry, er ging iets mis bij het verzenden. Je kan je feedback ook kwijt per email (ga naar de contact pagina).
×
Page load link
Go to Top